Friday, October 1, 2010

My ring is back!

I got my ring back! since the ring was big and I was able to customize it, We went back to the jewelry designer in LES and talked how we want it be made. I knew her rings  from some blog but they are really beautiful and I was really excited to see her in person. Her studio was really awesome too! (as you can see...) 

やっと指輪が返ってきました。大きかったのでリサイズと、好きな色とかセッティングに変える事が出来たので、デザイナーのサラと相談して作り直していました。(っていってもシンプルな指輪ですが。)彼女の作品は前からブログなどで見ていて知っていたのですが、NYのアーティストだったとは知らず。素敵なスタジオを構え、ジュエリーをLower East Sideで作っています。すごくいい人で、実際に会えて嬉しかった!(これで本人がいけてなかったら、やだったよね。笑)

No comments: