Sunday, May 9, 2010

Night Stand

Got a new night stand, do you like it? It was only $60 at thrift shop. We still need to throw a house warming party,,, but waiting to fix our leaked ceiling + getting a book shelf, but seems like we cannot find a good book shelf that we like.


Nico napping...
ニコ昼寝中。
NY寒くて、いきなり5℃とかです。厳しい。

4 comments:

Mirei said...

ニコの寝姿カワイイ~!ニコは寝言いったりする?
うちのジョイは時々、走ってるみたいに足をピクピクさせながら
寝言で吠えるから、ホント笑える。
私もベッドとベッドスタンドを探してるんだけど
Thrift shopは思いつかなかったぁ。
他には家具ってどこで買ってる?

em said...

your night stand is beautiful! i would love to find something like this for our bedroom. right now i'm using a moving tub as a night stand :) we also have a leak in our ceiling right now, and are in need of a bookshelf or two... ah, moving! your place looks lovely so far, can't wait to see it in person!

saknak said...

mirei>かわいいでしょ〜!!ニコたまに疲れてると寝言いう、ちょっとりりしくてこわいよ。笑 走ってる夢絶対みてるよね、ニコもやるよ。ジョイにあってみたい〜〜!家具は、他にも、、IKEA, WestElm, CB2とかよくみてるかな。高いよね家具、、

Em> Hey Em! I was just thinking about you in the shower. when I first found the night stand I actually remembered of you finding dining table and the old desk! yea we need book shelf too~~. Ceiling sucks, we just fixed it yesterday. Cannot wait to visit you!

Maik>コメント有り難うございます、嬉しいです、最近は写真ばっかりですが又是非暇つぶしにいらして下さい。

なほこ said...

へー、すごくかわいい!
壁の色もいい感じ。
花の黄色とゴールドの写真立て。
全ての色がマッチしてる!