Saturday, November 27, 2010

Smells Like Christmas

Hello. Christmas is everywhere now in NYC! It has been getting really cold and it is the weather you need a hat and gloves! This year I see more animal hats like above... I love panda bear and love the hat above but I feel too old for it :( If I were in Oregon I would have worn them every day.

At Union Square holiday shops are here~ there are many cute shops and it is just fun to walk around. This year it seems that they have more variety than last year, It was fun to just hang out there. Time to think about Christmas presents...! 

クリスマスが近づいてきました。街中クリスマスの準備が始まった感じで。今年は小さいツリー買いたいな。去年の冬ぐらいから、アニマルハットが流行っているらしく。これは中学生までか、ヒップな若者しか着れないね。パンダ、好きだからかぶりたくてしょうがなくて試着しましたが、やはり年が、、、笑 ブライアンは、「日本人がかぶってても許されるよ」なんて優しい事を言ってくれましたが、どう考えても厳しいわ。まじで寒くて、帽子と手袋必需ウェザーに成って参りました。こたつ欲しい。。。

No comments: