Sunday, February 13, 2011

Barcelona -Gaudi-






















I have heard many times that Gaudi's buildings are amazing but they really are. I especially liked Sagrada Familia. They are still building the church to finish it. It is amazing in person as you can imagine and it takes your breath away! you can go on the top of the building and can come down narrow long stair cases. It is kind of scary. Details are amazing and I cannot believe human built this! Everything starts from zero at some point....

ガウディの建築は予想以上にすごかったです。でも一番好きだったのはやっぱりサグラダファミリアかな。ディテールもすごいし、なんかどうやってあんな大きな石でできた建物つくれるのか純粋に不思議でした。ものすごいディテール、一生かけてつくりあげてきた、それ以上のものを感じました。中は光の差し込み方がまた素敵で、こんな建物に礼拝にこれるならクリスチャンになってもいいかなと思っちゃうぐらいです。

No comments: