Sunday, February 27, 2011

I know Spring is near

Tacos at Tacos Truck in West Village 2am. Delicious. I hear that now there is Korean Tacos in the city, I must find out about it!!

飲んだ後は、ラーメンではなく、タコスとか、ピザ。これはウエストビレッジのタコス。朝2時まで久しぶりに飲んでいました。タコスを買っていると、"Will you give me 25 cents for Homeless people?"とNYでよくあるうさんくさいおっさんが近づいてくる。親切な友人は、小銭をあげてたけど、私は" sorry"っていったら、顔を覗き込まれて" Have you had sex in your life?"とかいって去ってた。なんて失礼なやつなんだ!!だからウエストビレッジ嫌い。。柄が悪い。(笑)酔っぱらいの大学生ばっかだしさ。

Sunday was a bit warmer. Blue sky all day. I think Spring is near but not exactly here yet!

日曜日はあったかく、春が近いかなと感じさせる一日でした。

No comments: