Monday, January 10, 2011

Best Friends!

I always see them as soon as I get to Japan. Probably by now everyone recognize their face...! yes they are my best friends from high school, and one of them got pregnant!! It was so exciting to actually see her with her big belly, and touching the big belly... so amazing. I thought we were just one of those "babies" but I guess not anymore. Life is magical. I hope our future children will meet good friends like we became.

Long flight but I ended up watching 4 movies and it went fast... made me tired and the movie was kind of like action and kept my brain awake.  Not very good! It's just so irresistible not to watch new movies on the airplane. Tokyo is almost as cold as New York, I am glad I brought a big coat with me and a hat! 

東京で~す。毎回帰ってきてすぐに会うのは高校の親友です。もうこのブログ読者の方は見たことがあるのでは。毎回写真載せてるよね。(笑)いつ会っても、すぐに笑いの溢れるご飯になるのが素敵です。年をとってもみんな変わらない!今回は一人が妊娠して、会えて本当に良かった。大きいお腹も、触ると感動する。いつの間にか、高校生の私たちがお母さんになる時代が来たのですね~!私たちの将来の子供も、私たちのように素敵な友達に巡り合えるといいなと思ったのでした。

もう一人の友達は、駐在でマレーシアへ。世界を舞台に活躍する同級生たち、頼もしいです。みんなうるさいので、一緒にいて自分がうるさくないのが本当良いです。どんなに疲れていても、みんなと会って笑うと疲れがふっとぶ~!くだらないことしかいつも話してないんだけどな。。I love you all!

1 comment:

AKKO D said...

くろまい!!
おめでとおおおう。って本人に言えよって?次回の帰国には是非会いたいわぁ。もう子供産まれてるかな?
ところで誰がマレーシア駐在??
もしかしたら近々マレーシアに行くかも。って今年じゃないけど。