Sunday, February 7, 2010

朝日が毎日見える。Sunrise to wake up with.

朝日が見えるんです、毎朝。この角度だと見えきらなくて、窓から身を乗り出すと全部みえるんだけどね。笑 運気あがりそうでしょ?ようやくインターネットが復活したくさく、、ブログ更新です。いえーい。家もかなりアンパックして、昨日もスーパーボウルを友達とみましたよ。

Our internet is back! We can see sunrise from our apt! Although you have to put your body outside of the window to see the entire sun ;) But it makes me feel very energetic to wake up with the sunrise!
リビングは、引き続き抹茶色にしました。前回も気に入ってて飽きなかったので。リラックスするし。1面だけ緑に。

We decided to keep the color of Matcha green in the living room. We never get tired of the color from the last apartment! As soon as we painted the color, it is odd but we felt like we are at home :)

友達に助けにきてもらったペイントぬり。(ありがと)グレーを狙ってたんだけど、かなりブルーグレー。これはこれでいいんだけど、当初の狙いはもっとチャーコルグレーだったので、微妙な心境。でもきれいなんです、、。たぶん当分これで、1年ぐらいしたら塗り替え?でもさわやかで、いいです。

My friends came help painting the wall! originally I was going for the darker gray but it turned out more towards blue gray. I still like the color but maybe I will repaint it after a while!? not sure. It may look different after we put everything up.


No comments: