Friday, May 13, 2011

Beer and Pizza.. and Japan again.


I am not a foodie, and you realized that I don't post very many photos of food. Being in Japan for a while, I kind of missed food in NYC. Not only American but also ethnic food like Indian, Turkish, Vietnamees.. in that way, New Yorkers are spoiled. I just had this pizza above, it was actually with Ramp (spell?) It is garliccy scallion vegetable pizza. Also  Brian had this NY beer portslap. aren't they cute? Tastes good too. 

I am leaving for Tokyo, yes, again on a business trip. It seems that I am flying every month since last year! Hopefully this trip goes well again. Most of May I was in Japan! what a month. 

しばらく日本にいたため、NYごはんが恋しくなりました。アメリカンに限らず、インド、イタリアン、トルコ、ベトナム、タイ、、NYにいるとどこの国のご飯もすぐ食べられるのはやっぱり贅沢!私は食べ物にはあまり人ほど興味がないので(あんまりブログにも出てこないでしょ)あまり普段こだわりはないんですけどね。(だからアメリカに住めるのかも?)先日はおいしいピザやさんで、「ニラピザ」なるものがあったので食べたけど、まぁまぁだったかな。笑 普通のピザにすればよかった。下の写真は、NYのビールで、「ポークスラップ」かわいいでしょう。

明日から再度東京です。。!今度は仕事です、えぇ。5月はほとんど日本でしたね〜。笑 それでは次は空港からかな。アディオス。

No comments: