Sunday, May 15, 2011

Central Park Fun

Before I left for Japan, we decided to take her to central park in morning! since we were away for a while and we wanted her to hang out at the big park. Nico met this rottweiler puppy! (on the right is Nico, she is looking at the puppy like WTF?) Rott is so adorable.... anyway. We bumped into Nico's best friend maddie (below) too, what a coincidence! we had a good hour hanging out there. I will miss her while I will be in Japan.

今日は、空港へ行く前にセントラルパークへお出かけしました。ニコに大きい公園で遊んでほしく。初夏は気持ちいですが、NYのほうがまだ寒めです。(今東京にいます)朝は、ロットワイラーの子犬に会いました。(写真上、左が子犬!)下の写真は、なんとばったり大の友達のマディーに会う。2人とも大興奮でした。やっぱり芝生だと、遊び方のダイナミックが違うんだよね。セントラルパークがもっと近いといいんだけど、タクシーか、車借りないと、無理。充実した朝の1時間をわんこたちは過ごしたのでした。

フリック美術館の庭。美しい。 The Frick museum's garden. What a pretty garden.


No comments: