Sunday, November 15, 2009

Thanks all!

I aged again. Thanks for the birthday wishes! I am very happy to be celebrated by friends. Since I knew we were going to drink, I picked Friday to go out. We went to this Italian-Japanese place which had,,,, great fooooood and wine. Luckily, my old friend gave me very nice champaign as a gift, so I brought the bottle in! Thank you T-san....!!! We all enjoyed.
日本イタリアンレストランでお祝い、ちょっと大人ぶって、普段より大人なレストランへ行きました。シャンパンから始まり、白ワイン、赤ワイン、おいしい、、、ご飯は私はカニのパスタ。みんなロブスター人気だったな。
The restaurant was nice enough, they put wine labels in album for me! Great souvenir... I got everyone's messages on the back.

きの効くレストランで、ワインのレーベルをアルバムにして帰り際にくれました。このSeven Terracesっていうニュージーランドの白ワインが好評で、みんながぶがぶ飲んでました。昔から大変お世話になった方がたまたまNYに来ていて、お昼にブランチしたのですが、左の高級シャンパンをプレゼントにわざわざくれて、夜みんなで頂きました。Tさん有り難うございました〜!
ここから先は27歳の実力を見せるべく、、、!?ウィスキー一気飲み。え、うそです。写真用です。アメリカ人も交えて、せんだみつおゲームで盛り上がり過ぎ、迷惑。

Me appealing how young I still am. Drinking up Jameson bottle, so sexy right?
ビールだってなんのその。お姉さんがおまけでただでピッチャーくれた。赤いドレスは、同僚の女性陣がサプライズで贈ってくれたもの!!びっくり。

I drank ok that night but surprisingly I didn't get hang over on Sunday. It's great. Maybe I ate enough and constantly with alcohol. My red dress was a surprise gift from my colleagues! How nice!! I love the color...

で、友達が祝いにsaknak.comをバーテーブルに彫刻してくれました。有り難う。(?)これでNYからのアクセスが増えるでしょうか。笑 このあとはチャイナタウンをさまよい、朝の4時まで魚のつみれを食べながらカラオケ。安いし。残念ながら写真がないんだけど。1時間一人$16で、お酒も、魚のつみれも食べ放題。安くない?

My friend carved saknak.com on the bar table for my birthday (?) thanks~! Afterwards we walked around Chinatown and went for Karaoke and sang until 4am. I thought I was getting old but I think I am still good!!

3 comments:

MAYU said...

お誕生日おめでとうございます!
27ですかーーまだまだ若いじゃないですか。

実は私も同じ蠍座で、先月末誕生日でした。
三十路までカウントダウンはじまりました(笑)あんま気にしてないですけど。

素敵なバースデーを過ごしたみたいで何よりです!
ますます大人な魅力を振りかざしてくださいね☆おめでとうございました♪

mune said...

おめでたう。さくら。
何年前かの誕生日で、顔面ケーキでお祝いしたのが懐かしいです。

Anonymous said...

さくらちゃん、お誕生日おめでとう!
お友達に囲まれて素敵なBDだったね♪
赤いドレスにあってるよ。そして、その飲みっぷり!!うちの夫が喜んで飲みに誘いたがるかも?!よー!!!Chiyo