Wednesday, April 6, 2011

Shampoo Hat、お風呂でこれを思い出した

(Photo borrowed from some blog) but... This is what came to my mind while I took shower tonight. Shampoo got in my eyes, it has been a while. Is it only Japan that people use this hat to avoid shampoo gets in your eyes? I wanted that when I was a kid... This looks really silly now I look at it.

久しぶりにシャンプーが目に染みて、思い出したのはシャンプーハット、でした。これってかなり変だよね。アメリカで見た事ないけど、日本だけなのかな〜。日本でもまだ売ってるんですか?買って帰ってくるかな。笑 ハロウィーンとかにいいかも。子供のとき欲しかったのを覚えている。お写真はウェブから拝借致しました。

No comments: