Monday, May 5, 2008

週末はお天気





週末はすごく予想外に晴れ、私は自転車、彼は犬とジョギングをしてウォールストリートまでいきました。とても気持ちよく、いいお天気で、まるで平日を忘れてしまうような気温。芝生でごろごろしたり、ジョギングしたりする人がたくさん。ニコも幸せそうです。やっぱり太陽は色々な人を元気にするのでしょうか?

Nico has the best smile under the sunshine, I wonder sun makes everybody happy! The weekend turned out such a nice weekend, I biked and my boyfriend jogged with our dog. It was beautiful weekend...... everything was very relaxed and bright.

「午後の曳航」を読んだのですね。殺してしまうのか、、気になりました。地下鉄で一気に読んでしまいました。ランドロマットで洗濯機の音をバックグラウンドに、猫の皮を剥ぐところを読みました。不思議ですね、昔の人でも今の人の心を読めるのは。


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.