Monday, September 15, 2008

Farewell Farewell


I don't remember how many times I talk about this but especially after I came to New York, I don't know how many people I sent off to other countries, how many people I have welcomed. People go and by so quick in this city, I feel like I am having a farewell dinner every other week! It is so nice to see so many different people but I miss each of them every time. I wish all my best for people who are leaving NYC soon... people who leaves NYC usually inspires me also because they leave for good reasons.

おととい髪を切りました。「レイヤー」を初めて入れてみました。こんなに髪の毛が長いことがなかったので、今までそういうのしたことなかったのです。美容師さんに「レイヤー入れる?」って言われたから、それってどんなのですかと聞いたら雑誌をみせて説明してくれたんだけど、今日友達にその話したら、「さくら、レイヤーって要は段のことだよ」と言われて私ダサ、と思いました。でも今までロンゲじゃなかったから、しょうがないよねっ?髪の毛が軽い感じで良いです。

No comments: