Sunday, January 18, 2009

Outlet mall during Recession

I went to Woodbury Common Premium Outlet for the first time! It was huge... and every possible shop was there. Me and other 3 girls went, spent 6 hours there! Since it is such a bad economy, every shop had a huge sale.... I didn't mean to shop a lot but you know, I did.


Coah was so cheap, almost 60-80%OFF, and I found this doggie collar for $15!! It's even cheaper than Petco collars and I got excited and got 2 of them in green and red! Nico seems to like it. hahaha.



アウトレットモールに初めて行ってきました。でかい!不景気だからか、セールがすごくって。。買う予定ではなかったものまで買っちゃいました。戦利品はニコの首輪をコーチで〜。(笑)一個$15という破格で、2個も色違いで買っちゃいました。緑と赤。かわいいでしょ。(笑)レジで「何の犬飼ってるの?」と聞かれてちょっとこんな大型犬飼ってますって言うの恥ずかしかったですが。(チワワとかならねぇ。)親ばかぶり発揮。

他にもお店は色々安くなっていて、HOGANのブーツを$85でゲットしたりと楽しかったです。。又夏頃に行こうかな。NY周辺にいる人は、是非今の時期ウィンターセールも重なっててかなり安くなってます。前に何度か行った事ある友達も、「こんなに安かった事はみたことない」といってたので。それにしても、6時間の買い物ののち、友達のバースデーがあって相当疲れたので、日曜日は朝からお風呂に入りました。体が痛くて!(笑)

2 comments:

Anonymous said...

Woodbury Common 行ったことある~!
安いよね~♪
またNY行きたいな~
その際はよろしく~w

saknak said...

Emicho> Yes yes,本当安い!今は特に安いみたい!またNYきて〜〜!