Saturday, November 29, 2008

Google Analytics, I know you are reading it!



I wanted to know who is accessing my blog, and I started using google analytics...which is really amazing! It precisly tells me from where people are accessing and I can guess who they are! like, Wisconsin Madison, Sapporo Hokkaido, Eugene Oregon, Tokyo Japan, etc... It is kind of fun to guess who is reading this..! Above is the map and darker green means more people reading this blog. Some people are accessing from China, India, which I have no idea, probably random people found this blog. Anyway, it is amazing technology, hey there I know you are reading it!! hehehe.

2 comments:

Anonymous said...

富山から書き込み。
学生時代に同級生と「東大生8人のなんたら」とかいうブログやってたんだけど、大学とか企業とか結構いろんなところからアクセスがあって面白かったなあ。
go.jpとかlg.jp(地方自治体)とかもあって、「公務員仕事しろよ(笑」とか思ってました。

saknak said...

yoshio>おおお!富山はよしおだったのかー。笑 本当、私もアナリティックス始めたばかりだけど、楽しみです、、。