Sunday, June 14, 2009

Washington Sq. Park and Jazz



babyものりのり。


Washington Sq. Park was closed for a while during construction but recently opened again. They had a big science festival going on and we stopped by and grabbed some thai food for a lunch, sat down and listen to these guys. They always have a good band playing at the park and I appreciate that! Eating outside with live music? What could be better than this...!



今日は、ずっと散歩してうろうろしてました。近くに、ワシントン・スクエアパークというところがあるんですが、タイフードをランチに買って、ジャズバンドいたので、そこで音楽聞きながら、お昼をしました。昨日も、適当に入ったバーで、バンドが演奏してましたが、やっぱりNYCのバンドのレベルは高いです。(ってオレゴンと比較してもしょうがないか。笑)そりゃあ、マンハッタン中で演奏して、本当に実力あったらすぐレコード・ディールになるのが目に見えます。




1 comment:

DK said...

子供、おどっとる(笑)
こんなん、普通に聴けちゃうのは、やっぱ
NYですよね〜。
パッタイもなつかし〜