Sunday, April 12, 2009

Nice Italian Food in Japan

Tonight, I had very fine dinner at my friends' restaurant 'Il Delderio' near Omotesando. Very fancy space, and great atmosphere!  Followings are some of the food  we had.... very tasty and delicate flavor! different from New York Italin.... Beautiful plating. I don't go to this kind of fancy place too often so it was very fresh and nice especially with friends. good wine, good food , thats all you need with friends to spend good time! My friend makes all the pasta and everything, I am so impressed and inspired! I am always jealous of creative friends. I always wish if I had some artsy talent!! hahaha.





というわけで、NYの友人のレストラン行ってきました。南青山にあるので、日本の方は是非いってみてね。デートにもいいよ。とってもおいしくって。なんか食べたことないものいろいろ食べたよ。しゃもとか、赤い大根とか、なんだっけ、、なんか、あ、緑のトマトとかさ。こんなにいろんな食べ物有るんだなぁと、驚き、きれいで驚き、おいしくて驚き、驚きの連続です。


今日は、NY時代の友人、オレゴン時代の友人、高校時代の友人とミックスでしたが、持つべきものは友達です、とっても楽しかったーーー!あき、おいしいご飯をありがとう!&わざわざみんなも会いに出て来てくれてありがとうです。本当、友達に会えるのはいいね。日本で一番楽しいことです。

3 comments:

Anonymous said...

たのしそう!!私もそこにいるはずだったのにな~~。次回はゼッタイ参加で!

オレゴン、NY時代の友達に会うと素の自分に戻れるんだよな~。
最近、疲れてる~。放浪魂が疼いてきた。

ちあき said...

ちあきでした~。

saknak said...

ちあき>そうだね、次またあおう!!私も疲れてるよ、飲むので精一杯!!!7月にあおうね。ちあきちゃんもガンバッテ!!