Thursday, April 30, 2009

Photo Studio Party... and Samba

Another photo studio party I went yesterday. This one was held by photo equipment company so they had these settings to let people shoot models. They had a jumping model with a trampolin and samba team below! It was quite awesome... They prepared the newest and nicest equipment that photographer could possibly use... I felt bad for the model above, she had to keep jumping for the camera.
と、又別のフォトスタジオ・パーティーへ行ってきました。すごくNYの匂いがするでしょ!すごい楽しかった〜。パーティーは行くまでどんなものか分からない場合が多いんだけどこれもそうで。フォトグラフィーに使われる機材の会社が提供したパーティーだったので、会場には最新の照明器具、撮影用のカメラ、一番でかいマックのモニターなど、とにかく派手。上のライトもでかいっしょ!!そんで、撮影被写体として、トランポリンを飛び続けるモデルと、カポエラを披露する、サンバチームを用意したわけです。
このカポエラが最高!!チョーうるさいんだけど(下ビデオ参照)不景気ぶっとばせ、じゃないですけどテンション高いし、カポエラのお兄さんかっこいいし、(てへ)見てるだけで幸せになりました&本当のサンバみたいとすごい思った。。かなりいいエネルギーです。本当にNYに居て良かったと思える瞬間というか、とにかく楽しむの上手よねアメリカ人。みんな踊って。こういうところはドリンクは大体無料です。オープンバー。大体オードブル回ってきて。知り合いと話して。知らない人と踊って、本場カポエラ見ながら、ここはペントハウスのスタジオだったので景色も最高!川沿いのニュージャージーが見えました。こういうダイナミックさは日本では経験したことがないです。



Above is the Kapoela people with samba team.. it was brilliant idea to have them, music was great, samba women were beautiful, Kapoela guys were handsome!! hahaha. People here are very good at enjoying the moments especially at party like this. Very New York like party this one.  Drink, Dance, Talk with just people around you and hang out. It was a good party.

No comments: